Uncle Roger HATE Jamie Oliver Egg Fried Rice

Uncle Roger HATE Jamie Oliver Egg Fried Rice

SUBTITLE'S INFO:

Language: Malay

Type: Human

Number of phrases: 279

Number of words: 1685

Number of symbols: 7842

DOWNLOAD SUBTITLES:

DOWNLOAD AUDIO AND VIDEO:

SUBTITLES:

Subtitles prepared by human
00:00
Oh tak tak tak tak tak tak tak tak tak! Letak jem dekat nasi. (haiyaa) Ini menjijikan! Siapa letak jem-- (beep) Hello, abang2 dan kakak2 Ni pak cik Roger Hari ni, Pak cik Roger akan reaksi satu video ni, yang dibagikan oleh banyak abang2 dan kakak2 di luar sana Jamie Oliver buat nasi goreng telur Jamie Oliver ni chef profesional memang terkenal Semua orang tahu dia jadi, pak cik Roger rasa video ni elok lah Saya dah pergi ke banyak restoran2 dia Sebelum kita mulakan video ni abang2 dan kakak2 tekan butang like tu, macam kau pukul beg beras Jangan buat pak cik roger sedih la Tekan butang tu Ok jom mulakan video ni - Nasi goreng telur. Klasik betul Dan saya ada-- - Baru je dua saat dekat video tu, dah nampak periuk yang korang buh sos tu HAIYAA!!! Mana kau punya periuk besar gila tu (Wok)?? Jamie, mana kau punya periuk besar??? Nasi goreng telur kena guna periuk yang besar sebab kau nak kena ada "Wok Hay" Banyak orang tanya pak cik Roger, apa bende "Wok Hay" ni? "Wok Hay" ni nafas periuk tu
01:04
Masa masak dengan periuk besar ni, dia bagi rasa kat makanan tu Dapatkanlah "Wok Hay" ni Mana ada "Periuk Sos Hay" ni Jamie, kau ada 25 buku masakan tapi kau tak boleh beli satu periuk yang besar? Pak cik Roger hantar satu periuk percuma untuk kau, Jamie Tak de hal lah - Saya suka sangat buat resipi ni Ya, korang boleh buat makanan ni untuk hidangan sampingan. tetapi sebenarnya ia membuatkan satu makan malam yang cantik, jadi-- - Kejap. - Ya, korang boleh buat makanan ni untuk hidangan sampingan. - Jamie cakap nasi goreng telur hidangan sampingan? Masa pak cik Roger membesar, Mak pak cik buat nasi goreng telur, itulah hidangan utama Pak cik tak pernah beritahu mak, "Mak, nasi goreng telur ni hanya hidangan sampingan sahaja Mana hidangan utama? Mana hidangan utama??" Pak cik boleh kena pukul sampai mati - Saya hiriskan ni dan sementara periuk ni jadi panas Saya akan bubuh satu sudu besar minyak zaitun-- - Satu sudu besar ap.. apa?? - Saya akan bubuh satu sudu besar minyak zaitun-- - Minyak zaitun untuk nasi goreng telur?
02:06
Siapa guna minyak zaitun untuk nasi goreng telur? Apa, nak buat salad ke? Minyak zaitun ni macam mat saleh punya minyak Tak elok untuk buat hidangan Asia macam nasi goreng telur - Dan saya akan bubuh bawang dan kita biarkan dia masak. - Tak, tak, tak, tak, tak. Daun bawang ni untuk hiasan! HIASAN! Kau bubuh daun bawang masa terakhir, bukan benda pertama untuk bubuh kat periuk masak! HAIYAA - dan kita biarkan dia masak. - Tak, tak payah nak masak daun bawang tu Mana ada orang masak daun bawang Kalau kau masak daun bawang, dia akan jadi layu LAYU! Ni sepatutnya jadi bawang putih! Pertama kena bubuh bawang putih! (Aduhaiii) Tiga langkah pertama ni dah salah dah Pak cik ingat kau ni chef profesional! Kau ada website dan segalanya Pak cik Roger pun mana ada website Dan pak cik tahu kamu telah melakukan kesilapan besar - Dan saya ada satu paket nasi yang sudah hampir masak Ya, korang boleh masak korang punya-- - Paket? Dia ni ada banyak restoran, dan dia sampai sekarang tak masak nasi!
03:13
Paket nasi! Banyangkan korang pergi dekat restoran Jepun dan korang tanya nak mee lepas tu chef bagi kau maggi Serupalah apa benda orang ni buat! -...nasi sendiri, beras putih, 12 minit tapi kalau nasi yang digoreng, korang kena tapiskan dan sejukkan - Uh... Korang kena sejukkan, dia betul Tapi tapiskan? Jangan Pak cik Roger buat satu video ni 12 million penonton sekarang, Mak cik Hersha tapiskan nasi Jangan tapiskan nasi. Tapi sejukkan? Yang tu betul 45 saat tadi, inilah benda yang pertama yang betul - Bagi saya, saya rasa ini baguslah Korang boleh dengar bunyi tu - Kau dengar bunyi medesis? Pak cik dengar nenek moyang pak cik menangis. - Ianya cepat, panas, dan laju Kita akan lambung nasi tu Ok, selepas-- - Oh, pak cik Roger tak suka benda ni Dia tengah ambik satu benda dekat almari dia dan almari tu nampak mat saleh sangat sebab bahan2 Asia tak pernah ada dalam jar! Korang tak tau ke? Bahan2 Asia depa bubuh dalam plastik atau pembungkusan yang buruk Kalau pembukusan tu nampak cantik, rapi
04:13
jar yang elok, beg yang cantik Tu bukan bahan2 Asia lah -...bahan seterusnya Saya ada benda ni dekat rumah saya selalu Jem cili-- - KAN AKU DAH BERITAHU? TU BUKAN BAHAN ASIA! Apa yang dia buat dengan jem cili tu? Jom tengok - Elok untuk masakan Dia ada kepedasan, dan kemanisan dan jem cili tu akan bagi-- Oh tak tak tak tak tak tak tak tak tak! Bubuh jem dalam nasi? (Haiyaaa) Ini menjijikan! Siapa letak jem--? Eh jap, ni jem cili ni apa? Pak cik roger tahu cili segar, minyak cili, serpihan cili Tak pernah pun dengar jem cili Ini trik bagi mat saleh makan cili ah? Korang bagi cili yang segar tu lah "Tak, tak, tak. Saya tak suka cili" Bagi depa jem cili, lepas tu depa jadi "Oh!" Jem cili ni benda pelik untuk diguna Jamie, kau tau tak apa benda 'Sriracha' Ni lah Asia punya cili. Guna ni jelah! Tak payah susah2 nak guna jem Lepas tu? Nak bubuh mentega kacang? Ok hari ini kita akan masak Nasi goreng telur masak mentega kacang Sunbear Berapa banyak kesalahan chef ni buat dalam satu video ni?
05:17
Haiyaaa! - Dua sudu besar masuk dalam kuali tu, dan sekali lagi, lambung nasi tu - Dia lambung dah elok dah, tapi dia lambung bahan2 yang salah Semua gaya, tidak ada zat - Ia akan bercampur setiap biji nasi Dan dia akan bersinar dengan cantik sekali Dan simbah sahaja dengan air - Eh, jap Kejap Tak! (Haiyaa) Masa tengah masak, kau bubuh air! (aduhai) Pak cik Roger cakap nasi kamu ni memang tak elok, basah gila Kalau nasi kamu kering gila pun tak elok lah - Sekarang ni, tolak je nasi tu dekat tepi kuali macam ni dan dekat tengah tu, kita akan pecahkan dua telur - Okay Oky. Telur tu nampak elok Sekarang bahan yang paling terakhirN Banyak oran-- - Dia pergi dekat almari tu lagi Jadi pak cik Roger fikir benda ni akan jadi buruk Pak cik Roger memang tak suka lah dengan almari tu Pak cik rasa almari tu memang salah untuk buat nasi goreng telur Mungkin masa depa ambik video, depa letak almari yang salah,
06:22
dan Jamie jadi, "Oh sial! Korang bubuh almari yang salah. Aku nak buat apa sekarang ni?" Lepas tu orang yang rekod video tu jadi, "Kitorang tak kisah, alah.. masak jelah guna benda yang dalam almari tu" -...bahan yang baru Tauhu - Tau--! - Tauhu yang kukuh dan sutera - Tauhu! Kenapa tauhu dalam kotak jus? Siapa buat tauhu korang? Capri Sun? Masa pak cik Roger pergi kat kedai Asia nak beli tauhu, Mesti ada dalam plastik, bungkus dalam plastik Mana ada tauhu dalam kotak jus! Apa, kau nak cucuk straw lepas tu sedut tauhu dalam tu? - 50 gram Dan lepas tu, kita ronyok bagi hancur tauhu ni - Tak! Tak! - Dan dia akan masak-- - Tak! Tak! (dalam kenangan telinga anda) (Slow-Mo) Tak! Dia buat pak cik Roger letak kaki kat bawah kerusi! Hancurkan tauhu macam mak cik Helen pikat pak cik Roger Masakan asia, kalau nak masak tauhu, korang kena kekalkan bentuk tauhu tu dan bagi ke pelanggan Video ni, macam2 benda yang sedih ada Dia membazir daun bawang, dia basahkan nasi yang dah masak,
07:23
sekarang dia ronyok tauhu tu macam kertas (hujan) Pak cik tak tahu lah nak sambung video ni ke tak Kemurungan ni banyak sangat - Saya mahu telur dan benda kecik dalam nasi ni Jadi, benda yang bagus tentang nasi goreng ni dia macam kita tak teragak2 pun pasal benda dalam tu - Apa dia cakap? Apa dia cakap tadi? - Jadi, benda yang bagus tentang nasi goreng ni dia macam kita tak teragak2 pun pasal benda dalam tu - Benda yang tak teragak2 bukan benda untuk dipuji Kau buat makanan untuk kawan kau lepas tu dia cakap, 'Kenapa makanan kau ni tak teragak2?" Lepas tu Jamie cakap, "Wow, memang tak teragak2! Nak buat restoran lah!" - Bubuh garam sikit, lepas tu lambung lag-- - Garam lagi, tak ada Ajinomoto Tapi pak cik dah cakap banyak sangat tentang Ajinomoto dekat banyak video pak cik - Kacau semuanya, dan kita boleh sedia untuk menghidangkannya. Ambik satu mangkuk. Buh minyak sikit - Orang ni suka minyak zaitun macam Mak cik Hersha suka dia punya penapis Dia bubuh minyak zaitun kat banyak benda Kau mandi dengan minyak zaitun jugak ah? Jangan guna dia punya mesej Nanti dia bubuh minyak zaitun kat tubuh kau -...hidangan yang enak dan makanan yang macam dekat tepi kedai
08:26
memang cantik lah Nasi goreng ni selalu dicakapkan sebagai "tak sihat" Tapi ni dah buat bagi sihat sikit Maksud kau "sihat" tu jijik ke? Kalau macam tu, Jamie, kau betul -...kau boleh ambik hidangan tu Saya rasa inilah masa untuk-- - Nasi ni nampak basah gila Tengok tu Korang boleh nampak korang punya badan dekat situ Mulan akan nyanyi selepas dia tengok nasi ni percaya lah -- Memang sutera dan sedap sekali Memang nampak elok Dan memang seronok lah buat ni (haiyaa) - Jamie ni chef yang profesional semua langkah2 memang berserabut lah Orang ni memang tak suka nasi ah? Apa benda lagi dia buat kat nasi? (taip) - Oh Orang ni, memang tak suka nasi betul Mungkin sebab dia ada sponsor oleh syarikat kentang Depa tengah buat perlawanan Pak cik tak suka lah dia punya resipi Terlalu basah, tak da bawang putih, tak da Ajinomoto, dia hancurkan tauhu tu tak da periuk besar, semua salah Langgan pak cik Roger punya channel untuk video lagi
09:28
Jumpa lagi, Bye bye! Hi! Haiyaa, wayar ni memang mengacau lah Pak cik Roger tak suka rakam video ni dengan wayar2 ni Abang2 dan kakak2, kalau nak sponsor Zirpods untuk pak cik, bagitau pak cik! Hantar pak cik AirPods Pro! Bukan AirPods yang murah tu, original punya Airpods Airpods Pro sahaja Pak cik suka hidup yang senang

DOWNLOAD SUBTITLES: