Ich kaufe kein Brot mehr! Neues perfektes Rezept für schnelles Brot in 5 min. Brot ohne Milch

Ich kaufe kein Brot mehr! Neues perfektes Rezept für schnelles Brot in 5 min. Brot ohne Milch

SUBTITLE'S INFO:

Language: Spanish

Type: Human

Number of phrases: 36

Number of words: 199

Number of symbols: 943

DOWNLOAD SUBTITLES:

DOWNLOAD AUDIO AND VIDEO:

SUBTITLES:

Subtitles prepared by human
00:00
Salute amichi! Facemu un pane casanu dolce! Senza ovi è senza latte! Iscriviti, piace è cucina! 400 ml d'acqua calda. 2 cucchiai di zuccheru. 1 cucchiaia di levitu seccu. 4 cucchiai d'oliu vegetale. Imbulighjate bè. 700g di farina.
01:03
2 cucchiaini di sale. Impastate a pasta. Divide a pasta in 2 parti. Faraghju parte di a batteria è lasceraghju l'altru per un'altra ricetta. Pudete fà listessa cosa per a seconda parte di a batteria. Fighjate i mo movimenti. Piega a pasta cum'è mè. Rulà a pasta in altu è in ghjò.
03:16
Pizzica i bordi. Ripetite u prucessu 2-3 volte. U pane diventa assai dolce è soffice. Da chì paese è da chì cità vedi u mo canale? Mettite u pane nantu à una cuperta di pergamena. Coperta è aspittà 15-30 minuti. A pasta hè crisciuta. Brusgià u pane cù acqua. Spruce in farina.
04:42
Fate 1 tagliu maiò. Infornate in u fornu à 200 ° C (390 ° F) per 25 minuti. Quandu u pane diventa marrone, piuvita d'acqua. U pane casanu hè prontu! Semplice è Delicious! Cum'è aghju prumessu! Pane assai dolce! Deliziosu! Assicuratevi di coce! È scrivi mi! Abbonatevi è sparte cù i vostri amichi! Sò cuntentu! Bon appetitu!

DOWNLOAD SUBTITLES: