【FULL】Lucky's First Love EP02 (Starring Bai Lu, Xing Zhaolin) | 世界欠我一个初恋 | 白鹿 邢昭林 | iQiyi

【FULL】Lucky's First Love EP02 (Starring Bai Lu, Xing Zhaolin) | 世界欠我一个初恋 | 白鹿 邢昭林 | iQiyi

SUBTITLE'S INFO:

Language: Malay

Type: Human

Number of phrases: 799

Number of words: 3718

Number of symbols: 19389

DOWNLOAD SUBTITLES:

DOWNLOAD AUDIO AND VIDEO:

SUBTITLES:

Subtitles prepared by human
01:53
Lucky's First Love Episod 2 Kamu mahu makan popcorn Tidak apa, banyak orang sangat Wayang mula sebentar lagi Tidak apa, bukan sudah cakap waktu datang Tidak ada semangat kalau menonton wayang dengan tidak ada popcorn Kenapa sejuk ni Saya sudah cakap nak panas punya pergi beli lagi Jom kita jalan Perlu beratur semula Jalan jalan jalan Selepas lampu ditutup bermakna wayang sudah mahu bermula Sudah lama saya tidak berpengalaman macam ini Sudah lama kamu tidak ke pawagam Bukan macam itu Minta maaf minta maaf Bos Xia, mengikut pesanan kamu sudah tukar satu popcorn yang baru masak Kamu muncul juga Kamu tahu atau tidak saya tunggu kamu di lapangan terbang sudah satu jam Kamu sudah berputus cinta dengan Chu Nan Nak makan apa Kali ini saya di New York terjumpa seorang tukang pencuci mulut dari France Kek keju yang dia buat mempunyai kemanisan strawberi dan bau rumput wanggi Kamu tahu kenapa Kenapa kamu berputus cinta Dia letak sejenis rumput yang selalu digunakan untuk minyak wangi Kamu masih cinta dia Xia Ke Semua orang di dunia ini boleh tanya saya kenapa putus cinta tetapi kamu tidak layak Tidak kira kenapa saya putus cinta sebelum saya mendapat bahagia kamu masih bertanggungjawab Ibu Chu Nan kisah saya pernah berkahwin
05:12
dan mempunyai anak Ini kamu sepatutnya bertanggungjawab kan Kamu menelefon saya kalau ada hal Minta maaf ya Kebelakangan ini sibuk berkerja, dan penat juga Tertidur waktu kerja Tidak tidak Kalau saya tahu kamu begitu susah tidaklah saya suruh kamu menemani saya Tidak susah pun Kalau tidak macam ini kamu suka wayang jenis apa kita menonton wayang yang kamu suka lain kali Bercinta sepatutnya kedua-dua gembira Saya suka menonton wayang documentasi Baik baik, lain kali kita menonton wayang documentasi Tetapi pawagam selalunya tidak memaparkan wayang documentasi Kalau tidak, mana yang ada memapar ya Di rumah Kamu mahu datang rumah saya hari minggu untuk menonton atau tidak Boleh juga Sudah kamu fikir kah Kita cakap tentang menonton wayang Saya tidak berfikiran lain Ya, menonton wayang Sebenarnya saya tidak pernak menonton wayang decomentasi berminat juga Saya rasa kamu lebih suka menonton jenis wayang documentasi tentang geografi, kebudayaan Geografi saya paling teruk Ya kah? Itu kemahiran saya Betul kah Ya Kamu pandainya Saya gagal waktu sekolah Geografi kan? Kamu selalu melancong dapat tahu dengan banyak juga Cantiknya Cantik Jangan buka lampu, jangan buka lampu Mak, tidak ada apa-apa kah Adakah kamu jatuh Tidak membenarkan kamu buka lampu Projek saya yang dirancang dengan rapi telah dirosakkan
08:05
Kamu bangun dulu Buka kamu sudah pergi menonton wayang Kenapa balik awal sangat Saya balik terus selepas menonton wayang Sakitnya Jangan cabut Sekejap lagi ayah balik Kamu akan jatuhkan dia lagi Jangan cabut jangan cabut jangan cabut Kenapa lompat Tulang saya sudah mahu patah Hari ini hari apa Ibu begitu bersemangat Ulang tahun Kamu berdua banyaknya ulang tahun Ulang tahun bercinta, ulang tahun berkahwin Ulang tahun pindah rumah Hari ini ulang tahun apa Hari ini ulang tahun pertama kami selepas bercuti di Sepanyol Gadis, saya beritahu kamu Hidup perlu bermakna Ia menyebabkan hari hari berbeza Ia menyebabkan pada satu ketika itu langsung berbeza daripada waktu lain Bagaimana dating kamu dengan Chu Nan Sebenarnya Chu Nan menjemput saya menonton wayang documentasi di rumahnya Satu langkah kecil di atas bulan Satu langkah kecil di atas bulan bermakna satu langkah besar untuk manusia Puan di mana Puan di mana Saya datng saya datang Bukan, kamu sudah setuju Sepatutnya saya tidak patut setuju kan Nampaknya kamu berdua sudah berjalan dengan lancar Kamu sudah bersedia Bersedia untuk apa Pelik juga
10:06
Tidak tahu Bukan, kamu fikir terlalu banyak Semalam saya sudah sahkan hanya menonton wayang documentasi tentang budaya, goegrafi Kamu makluk asing kah Kamu percaya percakapan macam itu Walaupun kamu tidak berpengalaman kamu pernah baca komik gadis kan Ish Gunalah otak kecil kamu yang seperti walnut untuk berfikir dengan baik Ini, begitu sikit makanan begitu mahal harganya Kubis murah kamu pakai kubis lah Ini boleh bagi Biarlah biarlah biarlah Cuba ini Biarlah Ini, terlampau Pergi pergi pergi Bukan Kamu dengar orang yang berpengalaman Ini macam Kamu cuba, saya berpengalaman Kutipkan Bos Xia apa kamu buat di sini Sepatutnya saya yang tanya soalan ini Apa ini Apa-apa pun bukan Tidak tersangkar kamu barang bertuah Bos Xia, sudah banyak kali saya beritahu jangan panggil saya barang bertuah Saya dapat berkerja bukan sahaja saya pandai melukis Rancangan kali ini saya sudah memberi perancangan yang memuaskan Betul, Bos Xia kamu fikir terlalu banyak Ini bukan kes pembelian yang biasa ini khas Dating lah Kamu mahu pergi rumah dia Saya hanya pergi menonton wayang decomentasi Xia Ke, tolong saya bayar Saya beritahu kamu kamu tunggu saya di sini kata laluan seperti dulu Gadis, apa khabar Kamu sudah belanja sebanyak dua ribu Boleh dapat sepasang stoking yang percuma
11:57
Kamu mahu yang mana satu Kamu rasa yang mana satu bagus Mana-manalah Kamu cuba sentuh beberapa jenis yang berbeza Kenapa ni? Kamu cepat Kamu pilih satu warna untuk saya Rupanya kamu suka jenia ini Hal macam ini perlulah tanya lelaki Inilah Saya tolong kamu ambil yang baru Tengok apa Teman wanita Chu Nan Kenapa kita lari Kamu bodoh kah Kamu tak nampak perempuan tadi itu teman wanita Xia Ke Aiyo, Bos Xia selalu cakapnya bujang Saya ingat dia suka kamu Xu Yi Yi, otak kamu pelik Bukan, saya cakap benar Rupanya saya rasa dia suka kacau kamu tetapi selepas kamu bertunang dia nampak berbeza Kamu tengok tadi dia terdengar kamu mahu pergi rumah Chu Nan malam ini muka dia bertukar hijau Dia bukan orang macam itu Kamu jangan menafikan dulu Kamu fikir betul-betul kamu suka atau tidak Bos Sombong itu Suka memang suka Gaji naik empat kali dalam dua tahun bukan senangnya saya dapatkan dia Menuju ke impian punya memang tidak akan dilepaskan Otak walnut kamu ini lebih kecil daripada walnut kertas rasa hanya sebenar walnut bukit tidak dapatlah tunggu kamu bermatang Behubungan panjang dan mulia dengan Bos Xia disebabkan duit amat memuaskan untuk saya dan saya ada Chu Nan sudah Kamu tengoklah
14:21
malam ini Bos Xia akan cuba sedaya upaya untuk menghalang kamu Bukan sahaja kamu baru cakap sebelum datang mahu memeriahkan kemenangan saya pada malam ini Betul betul betul, kena menang tidak boleh bagi Bos Xia memang Kena menang supaya dia sedih Jom, kita ke kedai jual baju dalam Jom Bukan, kamu belum habis Kamu bawa laptop sekali Betul, saya takut syarikat ada hal Saya iri hati terhadap Bos kamu mempunyai perkerja seperti kamu bersedia dua puluh empat jam untuk berkerja Mari, saya tolong angkat Terima kasih Tidak apa Kamu, rumah kamu ada orang Xing Yun datang sudah Cepat masuk, cepat masuk Ini ibu saya Mari mari mari, cepat masuk Apa khabar makcik Khabar baik Itu saya saya saya Tidak perlu tukar, tidak perlu tukar Masuk sahaja, tidak apa Tidak apa Xing Yun datang sudah Apa Khabar, saya ayah Chu Nan Apa khabar pakcik Khabar baik Mari Terima kasih makcik Kamu senang hati rumah kahwin kami sudah bersedia Tempat bagus, pengangkutan bagus Ibu, Xing Yun tidak bermaksud itu Saya tahu kan ini menyenangkan perempuan Remaja pada masa ini suka berdua-duaan Betul kan Kamu suka renovasi yang bagaimana Adakah perempuan suka renovasi jenis Eropah Kalau berkahwin kita perlu renovasi semula Makan ikan Ikan ini berkhasiat, makan lebih banyak Jangan segan, makan je
16:22
Gadis ini janganlah selalu fikir mahu kuruskan badan hormon tidak seimbang kalau terlalu kurus akan ada masalah kalau mengandung Ya lah Ibu kamu terlalu tergesa-gesa Saya bukan ingin menakutkan kamu berdua Perempuan kalau mahu mengandung seharusnya awal Ya kah Ibu kamu tengah mengajar atau memberi ceramah Masih dapat makan atau tidak Ya lah Gadis, makcik ini mempunyai penyakit perkerjaan Jangan risau Dengar Chu Nan kata kamu berkerja di syarikat permainan Ya, kami syarikat permainan zaman moden dulu pernah mengeluarkan satu permainan yang terkenal Walaubagaimanapun janganlah dekat dengan permainan ia seperti dadah, akan ketagihan Selepas berkahwin dan mengandung, kena jaga keluarga Setiap hari menjaga anak mana ada masa untuk permainan Betul jaga Ayah ibu Membuat permainan dan main permainan adalah hal yang berbeza Xing Yun merupakan pelukis untuk permainan dalam syarikat Melukis Bukan main permainan Melukis Itu bagus itu bagus itu bagus Melukis bagus Melukis sangat bagus Kalau mcam itu, dapatlah ajar anak melukis pada masa depan Betul betul betul Oh ya, kamu suka anak lelaki atau perempuan
17:45
Minta maaf, saya jawab telefon Wei Bos Xia ada apa hal penting Saya, saya dengan pengurus syarikat pengiklanan sedang menbincang tentang pengiklanan untuk permainan saya perlu tengok reka bentuk watak yang terbaru babak yang terbaru Begitu urgent Kamu hantar kepada saya Kamu mahu saya menghulur kepada kamu Baik, saya pergi sekarang Tidak, kamu hantar e-mel Betul jaga Rancangan ini saya tidak berapa jelas boleh dengar sekali apa cadangan mereka baru membuat pindaan Kamu hantar alamat e-mel untuk saya Wei Mana kamu Menemani Pengarah Qian main bola Bukan, kenapa bincang waktu hari minggu Perkembangan pun belum setengah Saya faham sudah kamu mahu saya berlakon sama kamu tentang membincangkan projek waktu tengh malam Pengarah Qian, jangan pergi kalau tidak saya carikan kamu satu pelatih lagi kita seharusnya main bola malam ini betul atau tidak Main otak kau Apakah tempat yang kamu pilih Begitu gelap mahu main macam mana Jangan main jangan main jangan main, pergi pergi pergi Kamu dengar kata saya, suruh dia datang gelanggang Saya mahu tengok perempuan siapa ini Pakcik makcik, minta maaf Kamu mahu pergi sudah Xing Yun, jangan pergi dulu Jangan pergi dulu, makcik belum beri apa-apa sahaja untuk kamu Kamu pakai gelang ini Tidak boleh makcik, ini barang berharga Jangan segan jangan segan Ini Jangan segan jangan segan, pakai sahaja, jangan segan Gadis gadis gadis, kena simpan Ini hati kita Betul
19:35
Simpan Tidak banyak masa kan? Pergi lah Kamu pasti tidak perlu saya hantar Tidak perlu pemandu sedang menunggu saya kamu bersama pakcik makcik sila rehat dengan wal Tidak jadi masalah saya seorang Kamu berhati-hati atas perjalanan Jumpa lagi Jumpa lagi Kenapa kamu cari saya malam ini Saya pun rasa hairan jenis perempuan yang macam mana dapat menyebabkan kamu begitu cepat melupakan dulu Kamu nampak sudah Ya Sangat senang, sangat mudah Sangat sesuai untuk kamu Gadis, minta maaf GPS tidak ada isyarat Saya tengah menunggu kereta Ataupun kamu ikut saya balik Tidak apa, kamu balik dulu rasanya sudah berdekatan Saya cari sendiri Kamu tolong jaga keselamatan Baiklah, jumpa lagi Kenapa tidak ada isyarat Tiada isyarat Gadis, perlu pertolongan atau tidak Saya mahu minta tanya bagaimana pergi ke padang gof ini Di depan sahaja kami menuju ke sana juga naiklah kereta kami Tidak perlu, saya jalan sendiri Malam sudah lama sangat kalau kama jalan sendiri Naik kereta kami, sepuluh minit sudah sampai Betul tidak perlu Depan tidak ada kampung, belakang tidak ada kedai jomlah Jom jom jom Kenapa Kenapa gelang tangan saya jatuh Jatuh pun jatuh sudah, naik kereta dulu lah Tidak boleh, itu gelang tangan sangat mahal Sepuluh ribu lebih, semua berlian Kamu tolong saya cari Berlian punya Di mana? Adakah di sama Macam di sana, kamu tolong saya tengok
22:40
Lari sudah, cepat kejar Pandainya Walaupun tempat kita ini jauh sudah lepas dua jam sepatutnya sampai sudah Bos Xia, adakah dia menipu Dia tidak berani menipu perempuan dalam cinta Ada apa-apa yang tidak dapat dibuat kah Apakah jenis kebajikan dalam syarikat ini Pekerja perempuan bercinta, bos yang menghalang Kamu rasa perlu sekaligus merancangkan perkahwinan atau tidak Syarikat kamu masih ada tempat kosong atau tidak Saya pun mahu pergi kerja Saya beritahu kamu semua ini disebabkan Shen Qing Cukuplah Shen Qing lagi? Dua orang itu sudah berpisah Saya rasa kamu mementingkan diri sendiri saya tidak mahu tanya lagi Saya hutang kamu, boleh Tetapi kamu merancangkan perkahwinan secara sendiri di sini mana tahu orang sudah merancang sebelum ini Tambahan, saya ingatkan kamu Kalau lelaki mahu bermalam dengan perempuan ada banyak cara Datang sudah Wei, adakah telefon kamu barang hiasan Bos Xia, minta maaf tadi saya dalam keadaan kurang susuai untuk menjawab telefon Mana kamu Saya, saya mungkin tidak sempat pergi ke sana disebabkan ada hal Kamu masih di rumah dia Tidak tidak Saya beritahu kamu, tidak kira kamu bertempat di mana sekarang datang ke sini sekarang Saya, saya di balai polis Tolong saya hentikan kereta dengan baik Tunggu saya Tempat yang begitu sunyi
24:32
kamu membiarkan kawan perempuan kamu datang seorang Jikalau kamu suruh dia datang seharusnya menjaga keselamatan dia Kalau tidak tidak berani ibu baapa dia hulurkan anak perempuan mereka untuk kamu Kamu di mana ni Kamu tahu risau sekarang Pergi ke mana ni Minta maaf Sini Apa yang berlaku Bos Xia, minta maaf tadi saya tengah buat laporan polis, tidak dapat tengok telefon Kamu bodoh kah Saya tidak tanya tentang telefon, saya tanya tenang kamu Rasa bagus dapat dengar kamu marah saya baru saya dapat pasti saya masih hidup Baiklah, tidak ada masalah sudah Dia terserempak dengan penculik menyatakan dia suami, hampir menculik dia Kalau itu berlaku nangis pun tidak dapat membantu Abang, kamu perlulah prihatin terhadap kawan wanita kamu jangan biarkan dia seorang jalan waktu tengah malam betapa bahaya Betul ini, kamu perlu menenangkan dia gadis ini sudah terkejut Bukan bukan, dia bukan kawan lelaki saya dia bos saya bukan kawan lelaki Bukan Bos saya begitu kacak, takkan suka saya Saya rasa kamu berdua amat sepadan Kau jangan merepek Mana tahu satu hari nanti kamu berdua betul-betul berpasangan Waktu dia datang amat gelisah Kami boleh balik sudah kah Tunggu sekejap lagi CCTV sudah dirakamkan kamu boleh pergi tengok selepas mengenal pasti baru boleh balik Baik baik baik
26:06
Kaki kamu kenapa Tidak tahu, mungkin terseliuh Tidak serius Berhati-hati Terima kasih Bos Xia CCTV sudah dirakamkan kah Dia perlu tengok kah Ya, dia mangsa terlibat Mengikut peraturan kita perlu dia sendiri mengenal pasti Kamu tengok di sini pun ada CCTV kalau kita dapat tangkap penculik ini akan jadilah bukti dalam makhamah Bos Xia, adakah kamu sejuk Tolong tolong Abang, tolong saya Siapa Penculik, penculik tangkap saya Isteri, dapat cari kamu sudah kalau ada apa-apa kita balik rumah baru bincang Siapa isteri awak Saya tidak kenal dia, dia penculik Baik baik baik, semua salah saya Semua salah saya saya balik minta maaf Baiklah baiklah baiklah Jangan bising dekat sini Ini tempat kilang Orang yang tidak berkaitan tidak dapat masuk Cepat balik Bukan Terima kasih Minta maaf, abang Jom, isteri Balik lah, janagan kacau orang rehat Bag saya ada dokumen Dia tidak tahu nama saya kamu semua boleh tanya dia Dia tidak tahu nama saya Apa? Tunggu Kamu cakap dia isteri kamu Siapa nama dia Berdiri, jangan lari Gadis ini bijak juga terserempak dengan orang jahat di tepi jalan boleh fikirkan lagi cara untuk minta tolong Kalau tidak masalah besar Kenapa kamu tidak naik kereta Saya, saya panggil kereta sudah pemandu kereta tidak kenal jalan telefon pun tidak ada isyarat, tidak dapat GPS dia pun tergesa-gesa mahu balik pulangkan kereta
27:53
saya pun turun kereta Siapakah nama pemandu kereta ini? Apakah nombor kereta Syarikat yang mana? Saya mengadu sekarang Jangan jangan jangan Dia pun tidak sengaja Dia asyik meminta maaf dengan saya Dia tidak sengaja Kalau berlaku apa-apa dia dapat ganti kah Cukup lah, sini balai polis kalau mahu bergaduh balik rumah baru bargaduh Budak Perempuan menghadapi keadaan begini memerlukan simpati Cara kamu yang mulut keras hati lembut ini tidak sesuai Bos Xia, kamu datang cari saya Bagaimana dengan pengurus syarikat pengiklanan itu Biar dia Mari Kamu mahu saya peluk kamu kah Mari Duduk baik-baik Bos Xia, menyusahkan kamu hari ini Sebenarnya kamu ini mulut keras hati lembut Masih ingat tahun lepas hari raya semua orang terpaksa berkerja lebih masa Tengah malam kami terima makanan sushi yang tidak tahu dari siapa Adakah itu daripada kamu Saya tahu kedai sushi itu kegemaran kamu Tambahan kali itu Dong kelewatan menghantar projek disebabkan putus cinta walaupun kamu cakap tidak kira ada perkahwinan ataupun kematian dekat rumah, tidak seharusnya menangguhkan kerja tetapi kamu bagi Ai Mi satu kad VVIP di satu pub kata itu sudah dekat tarik luput sudah suruh kami menggunakannya Ai Mi sudah menyiasat tarikh luput kad itu ada beberapa tahun lagi Kenapa kamu cakap begtu banyak Kamu bagi saya cakaplah Dulu menonton wayang sebelum watak utama meninggal dunia, selalunya cakap banyak
30:04
Sekarang baru saya faham itu bermaksud tidak mahu menerima kematian Kamu masih jauh daripada kematian Kalau saya diculik hari ini siapa tahu apa yang akan berlaku terhadap saya Waktu saya ditarik mereka amat banyak perkara yang saya fikir Dalam otak seperti situasi wayang saya rasa sehidup saya sampai sekarang amat bahagia Ada ibu bapa yang begitu sayang padamu Tempat kerja ada kamu yang mulut keras tetapi hati lembut Cinta kali pertama terus dengan Chu Nan yang sudi membawa saya balik rumah jumpa ibu bapa dia Ibu bapa Ya Hari ini saya pergi ke rumah Chu Nan Sebenarnya dia mahu memperkenalkan diri saya kepada ibu bapa dia Saya bercinta dengan Chu Nan mula-mula hanya ingin menunjukkan kemarahan saya terhadap kamu ingin menunjunkkan saya mampu menyiapkan rancangan permainan Bercinta dengan dia agak kalam kabut Kadang kala saya rasa perlu minta maaf sama dia tetapi selepas perkara hari ini pada masa itu saya sembahyang dengan Tuhan kalau saya dapat diselamatkan saya akan menyayangi semua yang saya mempunyai sekarang Saya akan menyayangi Chu Nan bercinta baik-baik bersama dia Saya tanya sampai bila baru kamu boleh jadi bijak Kamu menghadapi perkara malam ini disebabkan kawan lelaki yang tidak berguna itu Kalau bukan disebabkan dia tidak mungkin kamu terbiar di tempat yang sunyi Dia terlalu penat, saya yang tidak membenarkan dia menghantar saya Kamu tipu sendiri Waktu dia suka seseorang dia tidak berperangai begini Adakah kamu kenal Chu Nan Tidak kenal Kalau tidak kenapa kamu cakap begini
31:40
Saya rase kamu tidak sepatutnya merendahkan seseorang yang kamu tidak kenal Saya suka Kamu tengok lah Malam ini Bos Xia akan cuba sedaya upaya untuk menghalang kamu Mari Tunggu Bos Xia, sebenarnya malam ini tidak ada apa-apa pengurus projek kan Sepatutunya perkara begini seharusnya diuruskan oleh Pengarah Liu ataupun bahagian pengiklanan Lagipun kamu tahu malam ini saya akan pergi ke rumah Chu Nan Adakah kamu main saya Kamu betul-betul main saya Lelaki itu langsung tidak suka kamu Bagaimana dengan kamu Bos Xia, saya rasa malam ini kita harus berterus terang tidak kira bagaimana kamu berpandangan terhadap saya kita berdua satu bos satu perkerja Walaupun saya suka muka kamu tetapi saya tidak akan cinta pada kamu Dalam perkataan lain saya paling benci orang kaya macam ini Lagipun malam ini saya sudah bersumpah perlu menyayangi Chu Nan Saya harap kamu tidak akan berperangai kebudakan lagi pada masa depan Janganlah membuat perkara bosan seperti ini lagi Oh ya haraplah kamu dapat bebesar hati jangan membalas dendam waktu kerja Xing Yun, adakah disebabkan malam ini terlalu gelap kamu tidak dapat tengok muka kamu dengan jelas Mana kamu pergi Saya nampak kereta kamu tidak ada minyak lagi, saya tolong tambah tidak sangka kamu begitu cepat Apa khabar, saya He Yu, Pengurus Projek Jia Yue
34:06
Pengurus Projek Jia Yue Jadi Jadi adakah kamu Xing Yun Saya tunggu kamu di gelanggang untuk satu malam Apakah perkara yang berlaku Kamu ok kah Kenapa dengan dia Mungkin dia kali pertama menolak lelaki belum keluar daripada teruja Adakah cara syarikat kamu memilik pekerja seperti perangai kamu yang langsung tidak bersemangat Cuba bincang tentang pengiklanan Oh Baik baik baik Syarikat kami mengikut <> Sudah mempunyai beberapa rekaan iklan Pernahkah kamu fikir tentang menjemput artis untuk pengiklanan secara video Kami TIG mementingkan kualiti permainan Tahu, kamu biasanya tidak suka barang yang palsu Walaupun saya suka muka kamu tetapi saya tidak akan cinta pada kamu Dalam perkataan lain saya paling benci orang kaya macam ini Xing Yun ya, apa gunanya dengan otak kamu Bagus juga kamu dijual penculik Terima kasih Bos Xia, terima kasih Pengurus He Saya balik dulu Duduk dulu Betul-betul tidak perlu, Bos Xia Tidak dapat juga membiarkan Pengurus He tunggu di sini Tidak apa Kereta tinggalkan untuk kamu semua, saya panggil kereta Cik Xing, rehat bagus bagus He Jom Terima kasih Bos Xia Kamu tidak bawa kunci kah Bag dirompak Telefon lah Betul betul
37:07
Tiada orang angkat, mungkin kah ada perkara yang berlaku Kamu tahu guna telefon atau tidak Wei Budak, sudah pukul berapa kamu telefon Kamu tidak tahu kah mak sudah tidur Mak tolong buka pintu Bukankah kamu ke rumah Chu Nan Kena balik juga lah, tolong buka pintu Tidak di rumah Kami ingat kamu akan balik dengan lewat saya dengan ayah kamu sudah bercuti di hotel Apa Kamu buka pintu sendiri guna kunci Saya kehilangan kunci Oh Tuhan perempuan yang bercinta tidak ada otak Sudah besar masih kehilangan kunci Macam mana ni Kalau tidak begini lah kamu pergi ke rumah Chu Nan tinggal satu malam tetapi Mak ingatkan kamu kamu berdua berkenalan tidak lama kena jaga diri sendiri Mak, apa yang kamu cakap ini Wei Wei Kenapa Bos Xia, ibu saya tengah mandi Kamu balik dulu Pada masa yang sama, ayah saya tengah buang air besar Jumpa lagi Bos Xia Begitu lewat sudah, adakah sudah tertidur Biarlah Bukankah kawan lelaki sepatutnya memberi bantuan Itu dia Saya jalan dulu Jangan pergi Saya sudah duduk di dalam kereta satu malam kamu seharusnya membenarkan saya balik untuk tengok anak saya Duduk sekejap lagi di sisi saya Sudah tertidur Hari ini saya yang tersilap
39:31
janganlah jumpa lagi masa depan Sudah begitu lewat Yi Yi tidak menjawab telefon, Ai Mi matikan telefon Tuhan mahu saya mati Bos Xia, sebenarnya saya dapat tinggal hotel Kamu ada duit kah Bolehkah kamu pinjam saya duit Adakah kamu kad identiti Beginilah, bolehkah kamu tolong sewa satu bilik untuk saya saya akan bayar kamu masa depan Dua hari lepas saya baru baca berita ada perempuan tinggal di hotel hampir diculik orang Macam ini lah saya hantar kamu ke rumah kawan lelaki kamu Tidak boleh dia tinggal bersama dengan ibu bapa dia lagipun dia tidak menjawab telefon juga Kalau begini tolonglah Bos Xia Perlahan-lahan Saya pergi ke bilik baca kemaskan bilik Berdiri Lebih baik kamu mencerminkan diri kamu sendiri kemaskan diri kamu sendiri Bos Xia, bolehkah saya minum air Ambil sendiri Ai ya Kenapa risau? Bukan kali pertama Kali ini berbeza Sebelum ini datang bersama rakan sekerja untuk kerja lebih masa ditutup di bilik baca untuk membetulkan skrip Sekarang Sekarang pun sama Potong ini Bos Xia, orange Kamu kemas sendiri Terima kasih Bos Xia Ringan sedikit, jangan gerak Tidak sangka kamu seorang yang belajar melukis tetapi kaki tangan begitu kaku Lembut sedikit Saya tidak mampu Tidak berguna kalau kamu tidak melembutkan diri
44:09
Beginilah saya beritahu kamu satu rahsia kawan perempuan saya yang pertama itu dulu berkerja sebagai jurulatih Kendo Oleh itu dalam bidang ini saya lebih berpengalaman Adakah kamu selalu membantu dia Saya membantu diri sendiri

DOWNLOAD SUBTITLES: