【FULL】Lucky's First Love EP01 (Starring Bai Lu, Xing Zhaolin) | 世界欠我一个初恋 | 白鹿 邢昭林 | iQiyi

【FULL】Lucky's First Love EP01 (Starring Bai Lu, Xing Zhaolin) | 世界欠我一个初恋 | 白鹿 邢昭林 | iQiyi

SUBTITLE'S INFO:

Language: Malay

Type: Human

Number of phrases: 804

Number of words: 3590

Number of symbols: 18517

DOWNLOAD SUBTITLES:

DOWNLOAD AUDIO AND VIDEO:

SUBTITLES:

Subtitles prepared by human
01:54
Lucky's First Love Episod 1 Satu kopi pekat Bos Xia, agenda hari ini pukul sembilan pagi mesyuarat talian pukul sepuluh pagi laporan bulanan petang makan tengah hari dengan juruteknik Bos Chen dari syarikat iklan nak jumpa anda di kandang kuda pukul 2 petang nanti Faham Minta tanya Bos Xia, nak bawa dia sekali Mestilah Kamu berhati-hati Ada telefon berbunyi Terima kasih, bos Wei, Bos Xia Di mana Dekat pusat membeli-belah datang sekarang Datang lagi Minta maaf, tepi sikit Siapa kamu Bos Xia Encik Xia, minta maaf terlanggar kereta kamu bolehkah belanja kamu minum kopi Encik Xia, tengoh kita bekerja di tempat yang sama lagipun hari ini kereta kita terlanggar ini kiralah satu jenis jodoh ataupun macam ini, Encik Xia Cik dia adalah bos saya tentang kereta kamu boleh beritahu saya Kenapa nak beritahu kamu ini bukan kereta kamu kamu adalah pekerja dia sepatutnya ada telefon dia ataupun kamu bagi nombor telefon dia saya akan hubungi dia tengok keadaan ini kamu perlu tanggujawab semua ini cat sudah dikikis cermin juga perlu tukar baru kamu nak selesai dengan macam mana
04:25
kalau nak tuntutan insurans laporkan polis kalau kita nak selesaikan masalah ini secara peribadi kos membaiki kereta sekurang-kurangnya perlu sepuluh ribu lebih Sepuluh ribu Lagipun kita belum kira kerugian bos saya pasal tak dapat guna kereta masa kereta dibaiki Saya rasa dia tak akan berkira dengan saya pasal perkara ini mungkin saya cuma perlu belanja dia minum kopi dia tidak begitu tak berakhlak Tunggu kejap, tunggu kejap tunggu kejap Bos Xia, terima kasih Bos Xia Bos Xia, anda belum naik atas lagi ke Oh, tentang kemalangan tadi saya sudah selesaikan Bos Xia tentang pasal kereta anda boleh terus cari pekerja di jabatan pentadbiran ataupun cari pekerja lelaki mereta lebih memahami kereta daripada saya Kamu lebih dekat Anda betul nama saya Xing Yun, gelaran saya Lucky umur 24 tahun ini Sebelah ini bos saya, Xia Ke presiden kepada syarikat terkenal permainan, TIG Dia mempunyai banyak kelebihan seperti pandangan yang tajam dan pandai menggunaka orang Nama ini Xing Yun agak bagus Kamulah Sila Agak sopan selalu ajar pekerja pergi rumah dia Reka bentuk tak siap jangan keluar Bos Xia Bos Xia, saya mahu pergi tandas Dia bertimbang rasa dengan pekerja dia
06:29
Bos Xia kenapa semua pedas Celup dalam air makan Selamat pagi Bos Xia Selamat pagi Selamat pagi Bos Xia Dia tidak pernah marah Bos Xia, reka betuk yang terbaru Buat semula Baik, saya sekarang ubah Simpan balik apa yang saya cakap tadi Selamat pagi Xing Yun Selamat pagi Bagaimana pun, dalam dua tahun ini syarikat TIG sudah membina permainan <> dan telah menjadi syarikat yang paling cemerlang dalam bidang permainan Xia Ke seorang yang genius kita sebagai pekerja yang hanya mengikut ideal realistik tidak digalakkan untuk menyalahkan dia Selamat pagi Selamat pagi Gempa aras tujuh Semua orang perancangan akan kena anggarkah tidak puas hati dengan salinan ini Salinan? Akhirnya salinan sudah bermula Betul Bos Xia sangat memandang tinggi terhadap dengan salinan ini Tetapi selalu tidak ada kemajuan Saya dengar kalau tidak dapat pilih salinan yang bagus syarikat akan buka pilihan kepada semua pekerja Apa maksud Pekerja-pekerja yang dapat memberi cadangan yang baik dia akan bertanggungjawab terhadap projek walaupun tukang cuci Xing Yu, apa kamu fikir lagi Saya sedang fikir sama ada berpeluang tidak Kamu bukan sangat minat dengan perancangan permainan kamu cubalah Kalau siapa dapat projek ini gaji akan naik berganda
08:24
Tetapi saya hanya seorang pelukis syarikat ini ada banyak orang yang hebat, tidak akan sampai giliran saya Kamu adalah pekerja pertama TIG bersama-sama membina syarikat ini dengan dia Sudah datang, sudah datang, kamu tengok kamu tengok, kacaknya Lelaki yang baik Jadi teman lelaki saya Biar betul Bangunlah gadis-gadis Sekarang dah tak ada putera dan satria yang menunggang kuda putih hanya sejenis orang binatang Bos yang paling kacak Sup plum asam dan kopi, kamu mahu pilih mana satu Ini lah Bos Xia anda tengok bila boleh menandatangani kontrak ini Bos Chen saya kira akaun untuk kamu Permainan realiti itu saya sudah melihat iklannya social media yang kamu pilihkan empat puluh lapan peratus adalah lelaki umur lelaki antara dua pulus sehingga empat puluh adalah empat pulus peratus Di antara pengguna yang membelanjakan tiga ribu ringgit pembeli yang membeli peralatan dalam permainan tidak akan melebihi daripada dua puluh peratus Oleh itu, kadar pelaburan angaran lima puluh tujuh perpuluhan enam peratus pun tak dapat luluskan Daripada sudut pandangan iklan ini saya rasa anda perlu menurukan harga sebanyak lima belas peratus Bos Xia ini memang orang yang cergas Saya tidak suka helahan contohnya, untuk memilih satu kuda yang baik bulu kuda itu tidak semestinya perlu bersinar penampilan tidak semestinya perlu menonjol tetapi saya dapat melihat dari kuda tersebut sikap yang tidak mudah megalah Dan ia dapat membantu saya memenangi dalam pertandingan Baik Kamu hebat Bos Xia baik, kamu gunalah kuda yang tidak mudah mengalah itu
10:19
bersama-sama lari 2 pusingan di atas trek larian Siapa menang kita akan ikut siapa, macam mana Aduh Bos Xia, hari ini kuda saya tidak baik saya mengaku kalah Esok saya akan hantar kontrak bagi kamu Saya ada hal nak buat lagi jumpa lagi Baik Selamat tinggal Bos Xia, anda memang hebat Itu Bos Chen memang jahat harga yang cadangan tidak masuk akal tetapi masih tawar-menawar Sayangnya kuda dia tidak hebat sangat Bos Xia Salinan << Percintaan Tiada Halangan>> sudah bermula Anda mahu buka pilihan di syarikat Betul kan Apa maksud Sebenarnya saya sedang belajar kursus perancangan Saya agar berminta atas projek ini Saya sudah bersedia satu reka bentuk Cari dulu Mesti guna postur idol untuk menyelamatkan saya Kamu tidak tengok laluan Terima kasih Bos Xia Seterusnya tidakan meluah perasaan cinta Anda bertuah bertuah kepada saya Saya akan melindungi kamu Bos Xia Adui Pernah kah anda bercinta Adui Kamu sengaja tanya Syok sendiri Bukan, saya ada bercinta atau tidak Ini tidak berkaitan dengan kerja saya Saya berminat terhadap permainan ini sanggup meluangkan masa saya untuk permainan ini Saya rasa
13:05
Pertama kandungan permainan ini adalah perlu ada lelaki yang sanggup temu janji dengan kamu Adui bukan temu janji? Apa masalah untuk temu janji Salah kata laluan Xing Yun apa kata laluan itu Tiga tujuh tiga dua Salah kata laluan Xing Yun tiga tujuh tiga dua lima lapan Betul betul itu lah tiga tujuh tiga dua lima lapan Terima kasih Terima kasih Bos Xia Dia buat apa Dia, dia tidak sihat ya, apa syarikat polisi ini pekerja perlu merekod kehadiran Adui tolak bonus bulan ini Jangan Bos Xia, saya tidak akan berlaku lagi Tukar tolak bonus akhir tahun Tidak tidak tidak Xing Yun pergi temu janji ibu minta tolong daripada kakak saudaranya lelaki itu bekerja di bank Inilah yang saya tahu sahaja Bos Xia, anda jangan tolak bonus saya saya tidak berani lagi Temu janji Dia memang pergi Cik Xing Chen, kamu sudah tanya berapa kali saya sudah cakap saya datang dating buta adalah untuk bekerja Kamu adalah Xing Yun Apa akbar nama saya Chu Nan Akbar baik Nak minum apa Tak payah saya boleh beli sendiri Kita mula mengenalan diri sendiri Nama saya Chu Nan
15:02
Nama saya Xing Yun Bagusnya nama kamu Terima kasih Kamu orang tempatan Kamu? Saya daripada Si Chuan Si Chun terkenal pokok nanmu kamu tahu kah? Datuk saya orang Si Chuan dia seorang tukang kayu oleh itu, dia memberi nama saya Bagus nama kamu Kamu adalah orang pertama memberi reaksi terhadap nama saya Kenapa Apa reaksi orang lain Lebih baik jangan tahu tetapi saya suka reaksi kamu Xing Chen ada beritahu kamu tentang keadaan saya Biasa saya kerja agak sibuk oleh it dating buta adalah cara yang paling sesuai untuk saya Kamu? Kenapa begitu muda datang untuk dating buta Saya Saya juga sibuk atas kerja saya Sama dengan kamu ingin mengenali banyak kawan Apakah hobi kamu Saya suka tengok anime Kamu lagi budak hati Kamu suka apa Bola sepak Bola sepak Saya tidak dapat sangka Suka tengok Biasanya saya suka pergi melancong Kamu suka tak? Kamu pergi menjawab panggilan Tidak perlu peduli saya mungkin ada hal penting Maaf, itu bos saya Mungkin ada hal penting Berani kamu memutus panggilan saya Bos Xia, ada apa hal
17:09
Balik untuk ubah pengiraan animasi Tetapi Saya balik sekejap lagi Tidak masa sudah Kamu begitu tegang Tunggu saya habiskan kerja dulu Saya beritahu kamu balik sekarang Perancangan data sedang tunggu Baik, saya tahu Janji dulu untuk menangguhkan Paling lama bagi kamu sepuluh minit Tahusudah Mari pergi Kamu bukankah ada kerja nak buat saya hantar kamu pergi Minta maaf Tidak apa-apa, kerja penting Kita boleh sembang lagi Bos Sun bila sampai Oh abang saya sudah dalam perjalanan kita pesan makanan dulu Selepas panggilan tadi, Encik Xia lihat tidak selesa Adakan syarikat ada masalah boleh cuba memberitahu itu Minta maaf Menyusahkan kamu hantar saya balik ke sini Lain kali kalau lain kali kamu tidak begitu sibuk boleh teman saya makan Ah Saya rasa kita agar sesuai Bolehkah kita menjadi lebih mesra Kamu tidak janji pun tak apa jangan berasa tekanan Saya bukan tidak bersetuju Bukan ini bukan maksud itu Maksud saya Saya tahu Baik kamu naik atas dulu Malam nanti baru bersembang Baik, berhati-hati kamu Syarikat ada membela seekor kucing liar dulu tetapi sekarang dia sudah nakal
19:49
selalu membawa kucing lain datang Sebenarnya kucing liar tidak suka tinggal di rumah Tetapi kamu tidak perlu bimbang tentang masalah ini Bos Xia, saya sudah sampai Kucing itu suka di rumah masih bertuah dan rajin Adakah ini dia bawa kucing lain balik dia akan jadi lebih nakal lepas itu akan bawa sekumpulan kawan-kawanya balik Encik Xia pasal hal ini saya berasa tidak dapat menolong kamu Eh minta maaf Tidak apa, kamu boleh menjawab panggilan Kejutan Lama tidak jumpa ada rindu pada saya Apa hal Kamu buat apa Sebenarnya saya fikir jemputan ini adalah perayaan perniagaan tetapi serupanya tarikh buta Siapa itu bagi saya tengok Apa akbar, nama saya Sun Bulu mata solek Gincu merah tidak sesuai kamu Adakah kamu sedang bercakap dengan sendiri, kakak Saya telah diseksa olehnya tidak percaya boleh tanya dia Encik Xia saya beritahu kamu Abang saya tidak akan datang saya ingatkan kamu seorang lekaki yang bagus tetapi kamu seorang lelaki yang selalu hubungi bekas teman wanita Saya balik dulu lagipun saya tidak suka kucing Kakak, apa yang kamu mahu Selasa minggu depan menjemput saya di lapangan terbang saya akan hantar jadual penerbangan ke telefon kamu
21:56
Selamat tinggal Tidak pernah menamatkan temu janji Kalau lain kali kamu tidak sibuk boleh teman saya makan Ah Saya rasa kita agar sesuai untuk selanjurkan bolehkan? Adakah ilah ilah bercinta Rupa-rupanya jatuh cinta sangat senang Adakah saya akan menjadi seperti Wei Wei An dan Mai Qi Dia memang menggangukan Sudah beritahu dia saya sibuk setiap hari tetapi masih nak bertemu lagi Teman lelaki saya sama juga Tiap-tiap hari bawa sarapan bagi saya kacau betul Asalnya tidak perlu solek sekarang terpaksa bersolek sekurangnya satu jam Lupakannya lupakannya lupakannya Minta maaf, saya yang buta kerana menghina kamu bahawa tidak ada lelaki sanggup bertemu janji dengan kamu saya melepasi batasan semoga kamu boleh mengambil bahagian dalam perancangan salinan << Percintaan Tiada Halangan>> ini Hahaha hahaha Ha Ah Ah kenapa semua orang datang Bos Xia minta kita kerja tambahan Kenapa kamu balik sini Saya, saya tengah tunggu Bos Xia dan perancangan data Dia cakap ada beberapa keping animasi perlu ubah Tunggu siapa rasanya kamu sudah silap Bos Xia sudah balik selepas waktu kerja Tiada perkara perkara ini Bukan ke? Saya tahu mungkin kamu selalu balik awal Bos Xia tidak gembira sebab saya selalu tolong kamu rekod kehadiran
24:10
oleh itu sengaja mainkan kamu Ha Saya sudah tunggu dia satu jam Baiklah, kamu cepat mengemaskan cepat balik Ambil bag kamu, balik, balik Balik rumah Jom jom jom saya boleh tumpangkan kamu Jom pergi makan cucuk Boleh Baikalh Xing Yun, jangan marah apa kamu buat terhadap Bos Xia adalah berdosa Bukan, dia seorang bos kenapa masih bersikap keanak-anakan Tidak boleh, saya mahu telefon dia Wei Wei Bos Xia saya di syarikat Saya tahu Sila tanya anda di mana Dalam perjalanan Anda jangan tipu saya lagi Kamu masih perlu saya tunggu berapa lama lagi Yi Yi cakap tidak ada perkara ini Pasukan data perancangan sudah balik Pengkhianatan Betul, saya selalu balik awal anda boleh tolak gaji saya Kamu tidak rasa terlampau sudahkah Kenapa anda begitu marah dating buta sudah gagah? Kamu tahu saya pergi dating buta, kenapa mempermainkan saya lagi Minta maaf, biarkan anda kecewa saya mahu beritahu anda saya amat keyakinan tentang pencabaran perancangan program salinan temu janji kerana saya sudah bercinta Betul kah Xing Yun, betul kah Boleh Xing Yun Apa keadaan sekarang Minum minum minum
25:53
minum Oh Minum minum minum Oh Untuk kamu Kamu tahu saya tidak suka hadiah ini Kamu ingin hadiah apa itu cuba kamu tengok Ini kunci rumah saya, boleh datang cari saya bila-bila sahaja Monika kita sudah bersama selama seminggu kira malam ini pukul sebelas sudah lapan hari Patutlah Apa yang hairan Tuhan membina dunia hanya gunakan tujuh hari Perasaan cinta yang bagus sampai lapan hari akan jadi buta Kenapa kamu cakap pasal tuhan Sayangku, saya cakap kami berpisahlah Pengurus He Mana Qiao Yi Pengarah Qian minta dia menukar rancangan Biarkan saya hantar anda balik rumah Bosannya nak balik rumah pada hari sebegini bagi saya telefon kamu Kamu hantar saya pergi sana Oh Tempat yang bagus Teman wanita tinggal sana? Dia lebih penting daripada teman wanita jom Xia Ke lawan dengan Xing Yun Perhatian Kalah Siapa sepak saya
28:55
Kenapa kamu di sini Apakah hubungan kami saya masih tidak dapat kata laluan anda Mana kamu pergi Pergi panggil pengawal keselamatan Eh Eh eh eh Jangan jangan abang abang Semalam saya sudah mabuk dekat dengan kamu kawan saya hantar kamu datang sini Tetapi saya boleh jamin dulu saya ada dua puluh lapan orang teman wanita bersumpah saya tidak mutah di rumah kamu Bulan lepas kamu cakap dua puluh enam teman wanita? Hayat hidup sangat pendek, apa sal nak bertolak ansur Eh semalan saya dengar Qiao Yi cakap ada seorang Bos besar dan seorang wanita yang cantik bertemu janji di restoran Kamu rasakan dia sudah buta tak Saya rasa kamu boleh berambus sekarang betulkan kamu Ini bukan selepas Zhang Rui gadis itu pertama kamu sukai Kenapa semalam tidak bawa balik rumah Eh eh eh Abang abang abang abang ada hal penting Saya minta tolong untuk bekerjasama Saya tidak minat Jangan main Jia Yue macam mana pun ialah seorang abang besar di industri sini manakala kalian TIG syarikat yang terkenal baguslah kalau kita bekerjama Saya dengar kalian mahu mula satu salinan projek yang baru kita boleh bekerjasama manakala anda juga tidak puasa hati dengan iklan syarikat itu Saya tak suka berkawan dengan orang pengikut
30:33
Wa Apa masalah dengan sikap kamu ini Semalam temu janji kamu tidak berapa lancar Bos Xia anda cuba berfikir saya sekarang bujang semalam baru berpisah dengan teman wanita yang ke 28 Selepas saya balik syarikat segera membina satu projek nujang Khas untuk memberi perkhidmatan kepada anda Saya letak semua masa percintaan di dalam satu tempat Anda tengok boleh tak Eh eh buat apa Eh Tak guna, saya tahu kata laluan rumah anda Eh eh Kenapa kamu kunci puntu barang saya ada di dalam Eh buka pintu Selamat pagi sekalian saya Xing Yun dari kumpulan seni saya akan memperkenalkan satu rancangan saya kepada semua sila tengok Pertama ialah cerita permainan kami bermula daripada pengalaman sistem interaksi dan ketegangan faktor di atas watak, cerita, seni kita melaksanakan promosi dan interaksi pengalaman secara keseluruhan Bahagian kedua penambah baik taraf interaksi biasanya guna dua sehingga tiga jam kalian perlu rehat lima minit kah semua orang ada 30 minit kamu pasti ingin rehat kah Xing Yun kamu sangat gementar kah Tak apa Lima minit kamu boleh kira atas saya Ai Mi boleh susah kan kamu tolong semua orang bancuh kopi Oh boleh Xing Yun boleh mula sekarang Baiklah sebenarnya masa rehat tadi
32:37
saya perasan kebanyakan orang mengguna telefon bimbit cuma Dong, Pengarah Wang dan Bos Xia mengaktifkan aplikasi permainan kami dan tidak beberapa lama kemudian mereka telah mengaktifkan applikasi lain jadi saya telah membuat sedikit penyelidikan saya perasan semasa pengguna minum kopi, berehat tunggu orang atau dalam tren empat puluh peratus pengguna akan mengguna masa ini mengaktifkan aplikasi permainan walaupun saiz sample adalah kecil tetapi ini dapat membuktikan satu masalah Apa khabar si kacak tumpang tanya agak-agak berapa lama anda akan mengaktifkan aplikasi permainan seperti yang kalian mengalami Sekarang promosi cerita aplikasi permainan agak kompleks Memerlukan masa yang panjang baru boleh stable kalau kurang masa boleh mengunakan masa yang pecah untuk stable Walaupun pengguna mengguna masa lapang mengaktifkan aplikasi permainan sekitar enam interaksi kemudian mereka juga terpaksa meninggal jadi rancangan saya ialah bagi ciri yang terpenting adalah menambah satu minit lima minit modul sedemikian Saya rasa pada masa yang sama dapat meningkat bilangan pengguna begitulah rancangan saya terima kasih sekalian Saya dengar kamu telah pergi tarikh buta disebabkan kes ini walaupun tidak berjaya pada akhirnya dapat mengenal lelaki kacak pun adalah satu kesudahan yang baik Eh Eh Eh Xing Yun, macam mana Masih boleh kan Pengarah Wang dan Pengarah Li juga memuji saya tetapi Bos Xia macam tiada apa-apa reaksi Saya rasa cuma kamu sahaja yang mementingkan perkara ini pilihan orang dalam bidang permainan tidak ada apa-apa duluan lagi
34:18
saya rasa ini adalah satu gurauan Ini adalah kaedah Bos Xia menggunakan kalian bagi memotivasi kami dari Department Perancangan Ya kah Tak boleh ini sangat melampau masih kata sekiranya rancangan ini dirancang baik bahkan tukang cuci juga tahu menggunakan usahawan yang berhati busuk Dulu mempermainkan saya seorang sekarang mempermainkan kesuluruh perkerja syarikat yang bercita-cita tinggi juga kena bermain demi pilihan raya ini saya hanya tidur beberapa jam sahaja beberapa hari ini Teruknya Saya saya saya saya dah cakap bos di tingkat empat itu sangat buruk betul kan manalah macam Bos Xia kita kacak dan kaya Bos Xia kamu sudah habis mesyuarat Xing Yun datang bilik saya Eh Eh berita besar Xing mana Xing Yun Xing Yun mana Xing Yun Takut akan mati Kenapa akan mati Apa maksud Kalau ada apa-apa yang tidak gembira sila cakap Sebenarnya selepas saya fikir saya rasa kamu sedang melatih kami sama ada dapat perancangan itu adalah tidak penting yang penting ialah proses yang kami mengalami kami belajar kami membesar Bos Xia niat kamu sangat baik Kamu boleh serahkan kerja kamu dalam Kumpulan Seni kepada Mai Qi Minta maaf Bos Xia saya tahu bersalah
36:44
kamu maafkanlah saya kali ini walaupun begitu saya adalah berkerja no.1 syarikat ini setia kepada bos dan TIG walaupun tiada kredit tetapi saya berkerja keras Tidak mahu serah pun tak apa Serahkan salinan kerja kamu kepada orang lain Apa maksud kamu saya telah dipilih Pindakan rancangan tiga bulan yang akan datang tidak boleh rehat meminda sehingga saya puas hati Ya ya ya terima kasih Bos Xia Ha ha ha ha ha Eh Bukankah ini syarikat kalian graffiti permainan itu kah macam kreatif ya Ah sekarang telah menjadi tempat yang popular untuk ambil gambar tapi kali ini adanya sokongan Jia Yue dalam promosi mesti akan jadi lebih popular dari sekarang Oh betul orang yang bertanggungjawab atas perancangan telah dipilih daripada pilihan raya Apa ini Macam mana nak kata sangat special sangat bernilai untuk tunggu Bos Xia hari ini 3 petang ada mesyuarat dengan pihak pelaburan Oh betul bulan ini berkenaan department pentadbiran ada apa-apa yang kamu ingin tengok Mungin Tuhan Permainan Tuhan Permainan baiklah Bos Xia saya pergi dulu Masuk Bos Xia kamu ingin jumpa saya cepatnya kamu sudah habis tengok Macam mana Tiada suasana cinta dalam permainan cinta ini kamu rasa macam mana Bos Xia boleh tak terangkan khusus sikit ini telah kali ketiga
39:28
apakah suasana cinta yang kamu inginkan saya masih ingat masa kamu mengumumkan bahawa kamu sudah bercinta macam mana sudah ditinggal Eh Saya pun tak tahu sebenarnya situasi cinta saya macam tidak sama dengan orang lain masa bercinta dia pernah kata kami amat serasi jadi ingin cuba tetapi semakin lama satu telefon satu mesej pun tiada saya ingin ajak dia tengok wayang tetapi perkara ini dia yang harus buka mulut Bos Xia kamu dengan teman wanita yang lama itu macam mana kamu mengesahlan hubungan itu maafkan saya rasanya saya cakap banyak saya meminda dengan segera Tunggu pinjam saya telefon bimbit kamu Ah Cepat Oh Jawap segera Ha ha ha CN ini adalah dia kan En Eh Kamu kamu kamu taip apa jangan jangan jangan tulis apa pulangkan kepada saya jangan tulis sebarangan Eh Bos Xia pulangkan kepada saya pulangkan kepada saya eh pulangkan kepada saya eh kenapa kamu tidak guna symbol Saya benci pekerja saya tidak menumpu perhatian masa kerja Pukul berapa habis kerja saya datang jemput kamu Dia sudah jawap Bos Xia memang berbeza sekiranya kamu yang mengambil tindakan hei terima kasih saya pergi dulu hei hei hei hei sengaja mengalihkan perhatian kamu memang pakar cinta Ai yo yo yo yo bagusnya kereta ini
41:30
lelaki di tepi kereta itu tidakkan kamu rasa berbanding dengan Bos Xia teruk sikit Teruk sikit adalah normal saya beritahu kamu kalau ikut kualiti Bos Xia masih pergi tarikh buta kebanyakan adalah tipu kahwin Bukan semua kan Sebelum ini bukankah dia bersama adik perempuan Bos Sun adakah ini benar Saya sangka dia serorang yang suka mengawal orang tidak dapat terima tarikh buta yang dirancang tidak sangka dia benar-benar telah pergi Bagaimanapun itu adalah adik kepada pihak pelaburan terpaksa bagi muka Imej lelaki baik telah hancur saya masih begitu mengagumi dia tidak sangka Bos Xia adalah orang macam ini Saya juga tidak sangka saya adalah orang macam ini Bos Xia Bos Xia sudah lewat kenapa belum balik Beli air Bagus beli air Banyak minum air bagus untuk kesihatan kita harus banyak minum air tetapi air kedai ini telah habis dijual Macam mana Kita pergi kedai lain Selamat tinggal Bos Xia Balik sini adakah itu teman lelaki Xing Yun Betul kenapa Kacaknya Apa masalah

DOWNLOAD SUBTITLES: